Lista wystawców
Yamaha Motor Middle Europe - Oddział w Polsce
Lista autoryzowanych Dealerów na stronie www.yamaha-motor.pl
Oficjalny dystrybutor motocykli, skuterów, sprzętu marine m.in. skuterów wodnych, silników zaburtowych w tym również elektrycznych i pontonów, a także pojazdów ATV i side-by-side, skuterów śnieżnych oraz power products marki Yamaha na polskim rynku. Pozostaje liderem sprzedaży markowych motocykli w kraju i każdego roku notuje coraz wyższe wyniki sprzedażowe sprzętu marine doskonałej jakości. Polski Oddział, obecny nad Wisłą od 1996 roku, rozwinął największą i najbardziej profesjonalną sieć dealerską. Firma kładzie duży nacisk na podnoszenie kwalifikacji i profesjonalizm pracowników autoryzowanych salonów sprzedaży oraz serwisów w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klientów.
Yamaha XF425 XTO
Ekstremalna wydajność wkracza na zupełnie nowy poziom, a XTO zmienia reguły gry. Ten wyjątkowy silnik zaburtowy w niezwykły sposób łączy bezkonkurencyjną moc i potężny moment obrotowy z najnowocześniejszą technologią i wyjątkowymi osiągami. To naprawdę ekstremalne połączenie. Nowy, muskularny kształt silnika XTO wyraźnie wskazuje na jego przynależność do następnej generacji, a także na zastosowanie w nim przełomowych rozwiązań i technologii. Nie ulega wątpliwości, że Yamaha XTO jest prawdziwą rewolucją stworzoną z myślą o właścicielach dużych łodzi motorowych.
Moc
XTO to skrót od słów Xtreme Thrust Output, które oznaczają ekstremalny uciąg. I z pełną odpowiedzialnością Yamaha przyznaje dziś, że ten niesamowity, ośmiocylindrowy, widlasty silnik wolnossący, o pojemności 5,6 l, z blokami nowej generacji, w pełni zasługuje na swoją nazwę, zapewniając nowy poziom wyjątkowej mocy, momentu obrotowego i osiągów. Połączenie tych cech umożliwiło osiągnięcie ekstremalnego poziomu wydajności, jakiego dotychczas nie oferował żaden inny silnik zaburtowy. XTO jest absolutnie bezkonkurencyjny!
Ciąg
W sercu tej flagowej jednostki napędowej drzemie najnowsza technologia Yamahy, która odpowiada za ekstremalne osiągi. Na właściciela łodzi wyposażonej w silnik zaburtowy XTO czeka wiele zaskakujących odkryć - od imponującego momentu obrotowego i mocy, po oszałamiające prędkości osiągane płynnie i zaskakująco cicho przez jednostki nawet o dużej wyporności.
Model XTO obejmuje nowe funkcje, takie jak układ bezpośredniego wtrysku paliwa wykorzystujący pięć pomp i wyjątkowy rzędowy układ wydechowy, optymalnie współpracujący z zaawansowanymi technologiami obejmującymi m.in. zmienne fazy rozrządu (VCT) czy rozrząd górnozaworowy z podwójnym wałkiem (DOHC). Pływanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne!
Sterowanie
W pełni elektroniczny silnik zaburtowy XTO nie tylko wyznacza nowe standardy osiągów na wodzie, ale też współpracuje z oryginalnym systemem kontroli łodzi Helm Master®, z nową funkcją Set Point™ i ekranem dotykowym CL7, tworząc perfekcyjnie zintegrowane rozwiązanie zapewniające optymalną moc i kontrolę. Sterowanie dużą łodzią czy jachtem jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek - w modelu XTO zastosowano szereg nowinek technicznych, które zmieniają ten proces w czystą przyjemność: w pełni zintegrowany, elektroniczny układ sterowania typu Steer by Wire, wyjątkowo duży kąt skrętu oraz nowy, hydrodynamiczny kształt obudowy przekładni dolnej - wszystko to w celu zapewnienia maksymalnego poziomu precyzji i sterowania, zarówno podczas manewrów w porcie, jak i przy pełnej prędkości. A to jeszcze nie wszystko! Rewolucyjny układ wydechowy umożliwia generowanie potężnego ciągu na biegu wstecznym, który jest o blisko 300% mocniejszy niż w przypadku modelu F350. Rozwiązanie to umożliwia pewne i precyzyjne cofanie.
Niezawodność
Na tak wysokim poziomie dostarczania mocy nie ma miejsca na kompromisy w zakresie jakości i niezawodności, dlatego każdy komponent silnika zaburtowego XTO jest niezwykle wytrzymały. W Yamaha Motor zwracamy szczególną uwagę na to, aby wszystkie podzespoły tego modelu nie tylko spełniały surowe standardy wytrzymałości, lecz nawet dwukrotnie je przewyższały!
Idealnymi tego przykładami są: potężny wał korbowy, przekładnia przystosowana do dużych obciążeń i pracy z wysokim momentem obrotowym, wał napędowy o wyjątkowo dużej średnicy oraz skrzynia przekładniowa z niskim współczynnikiem tarcia. Poczwórne wloty chłodzące wodę i dwustopniowe pompy wody i oleju nowej generacji mają za zadanie utrzymanie niskiej temperatury, podczas gdy łatwo dostępne osłony i urządzenie do wymiany oleju na wodzie ułatwiają wykonywanie czynności serwisowych. Całość uzupełnia 5-warstwowy lakier antykorozyjny oraz renoma, jaka się kryje za marką Yamaha. Oto niezawodność na ekstremalnym poziomie!
Więcej na: www.yamaha-motor.pl
Yamaha GP1800R SVHO
Przez lata nasze skutery wodne GP zdobyły uznanie profesjonalnych zawodników na całym świecie. To dziedzictwo stało się podstawą do stworzenia najnowszego modelu o wysokich osiągach - GP1800R SVHO. Jest on odpowiedzią na oczekiwania wszystkich entuzjastów mocy i szybkości. Świetnie prezentujący się, super mocny skuter wodny o solidnym, zwrotnym kadłubie, wyposażony w liczne innowacyjne funkcje stanowi klasę samą w sobie. Teraz GP1800R SVHO oferuje swojemu właścicielowi jeszcze więcej. Zaprojektowany do wyścigów otwór wlotowy i nowa sekcja burtowa zapewniają jeszcze lepsze sterowanie, zwrotność w zakrętach i klejenie się do wody.
Wysokowydajny silnik Super Vortex o pojemności 1812 cm3 z doładowaniem
Nowoczesny silnik niezwykle płynnie generuje moc. Ta elastyczna jednostka została wyposażona w wydajny układ chłodzenia i zaawansowany układ dolotowy. Pompa strumieniowa o średnicy 160 mm i o wysokim przepływie pomaga przełożyć dużą moc na niesamowite przyspieszenie, a elektroniczny układ wtrysku paliwa (EFI) zapewnia płynne i wydajne rozwijanie mocy.
System RiDE (Reverse with Intuitive Deceleration Electronics – intuicyjny system sterowania z elektronicznym biegiem wstecznym)
Rewolucyjny system RiDE wynosi przyjemność z pływania na nowy poziom, zapewniając poczucie kontroli nad skuterem również osobom o mniejszym doświadczeniu. Wystarczy pociągnąć dźwignię przy prawej manetce, aby ruszyć do przodu, i dźwignię przy lewej, aby zwolnić lub popłynąć wstecz. Naprawdę, to jest aż tak proste!
Sportowe dziedzictwo w każdym wymiarze
Holowanie wakeboardera czy dmuchanych zabawek za GP1800R SVHO to czysta przyjemność. W tym celu skuter został wyposażony w wytrzymały zaczep holowniczy, parę zintegrowanych lusterek wstecznych o dużej powierzchni, wykładzinę Hydro-Turf oraz platformę rufową ze stopniem do wychodzenia z wody. Ale to nie wszystko. Nowy otwór wlotowy i zaprojektowana do wyścigów płyta sprawiają, że skuter lepiej klei się do wody, dzięki czemu można precyzyjniej ciągnąć narciarza.
Elektroniczny system trymowania i czytelny, stylowy zestaw wskaźników
Nowy, elektroniczny system trymowania, sterowany dwoma przyciskami na lewej manetce, oferuje możliwość natychmiastowej regulacji trymu podczas jazdy. Wystarczy nacisnąć przycisk trymowania w celu wykonania bardzo ostrego zakrętu, a następnie zwolnić go, aby odpłynąć z maksymalną prędkością. W stylowym zestawie wskaźników dostępne są czytelne wskaźniki: trymowania, systemu RiDE i pozycji dźwigni biegów Przód-Neutralny-Tył (F-N-R).
Więcej na: www.yamaha-motor.pl
Yamaha MS20
Silniki elektryczne Yamahy, w tym nowy model MS20 oferują moc, której potrzebujesz, bez zakłócania spokoju ryb. Silniki elektryczne Yamahy to najbardziej przyjazny dla środowiska sposób napędzania małych łodzi. Te sprytne urządzenia sprawiają, że pływanie to prawdziwy relaks. Silniki elektryczne Yamahy są niezwykle ciche i nie emitują spalin, dzięki czemu nie zakłócają spokoju użytkowników ani nikogo innego. To ogromna zaleta dla prawdziwych wędkarzy oraz miłośników natury: silnik elektryczny Yamahy nie odstrasza dzikiej przyrody. Możesz cieszyć się wspaniałymi chwilami spędzonymi na świeżym powietrzu. Silnik zasilany z kompaktowego akumulatora 12 V można bez problemu przenieść. Dlatego ta jednostka doskonale nadaje się do małych łodzi lub pontonów.
Wspornik blokady dźwigni
Solidny 10-pozycyjny wspornik wyposażony w szybko odpinaną blokadę dźwigni ze wzmocnionego materiału kompozytowego odpornego na zginanie, wypaczenia i działanie promieni UV.
W pełni obudowane zespoły elektroniczne
Tablice kontrolne i obwody silników z serii MS są zabezpieczone warstwą uretanu stosowanego w przemyśle morskim. Wszystkie połączenia elektryczne są uszczelnione za pomocą wodoszczelnych rurek termokurczliwych w celu ochrony przed słoną wodą niezależnie od okoliczności.
Zaawansowana ochrona przed korozją
Zaawansowana ochrona przed korozją: obudowy dolnych jednostek z serii MS są piaskowane, a następnie pokryte aluminium, co pozwala zapobiec utlenianiu i chroni przed rdzą. Na końcu są pokrywane powłoką proszkową, która zapewnia najwyższą ochronę.
Anoda protektorowa
Odpowiednio skomponowane metale i wał kompozytowy zabezpieczający przed korozją galwaniczną sprawiają, że jedynym elementem wystawionym na atak słonej wody jest mała anoda cynkowa - ona pochłania korozję, więc reszta silnika nie musi.
Więcej na: www.yamaha-motor.pl
Yamaha YAM 340S
Wskocz do pontonu YAM 340S i dołącz do tysięcy szczęśliwych użytkowników, pływających dookoła portów, marin i na wodach śródlądowych w Europie. Uznane ze względu na swój prosty, stylowy wygląd, łatwość obsługi i zachęcający stosunek jakości do ceny, pontony Yam ułatwiają pływanie, a także zapewniają świetną zabawę.
Wszystkie modele pontonów YAM cieszą się renomą marki Yamaha w zakresie sprawdzonej niezawodności i prawdziwej trwałości. Specjalny kadłub i stępka zapewniają praktyczność, zwinność i wydajność, oferując jednocześnie wygodny i bezpieczny rejs. Wystarczy dodać silnik zaburtowy Yamahy, który cechuje niezawodność w każdych warunkach pogodowych i światowej klasy wydajność, aby zyskać zestaw, który nie ma konkurencji.
Doskonali partnerzy
Silniki zaburtowe Yamaha są znane ze swej niezawodności „pod klucz”, a pontony YAM zostały zaprojektowane tak, aby idealnie się do nich dopasować, od wyjątkowego pro lu podwodnego do zoptymalizowanego kąta i wysokości pawęży. Wśród ogromnej gamy silników zaburtowych Yamahy łatwo wybrać idealne połączenie silnika i nadmuchiwanego pontonu.
Pokryta PCV, wzmocniona pawęż
Udowadniając nasze zaangażowanie w jakość, pokryliśmy pawęż czarnym PCV. To sprawia, że pawęż jest jeszcze bardziej odporna na zużycie i promieniowanie UV, a więc trwalsza. Oczywiście, pawęż została specjalnie zaprojektowana i przetestowana w połączeniu z silnikiem zaburtowym Yamahy.
Opracowany, aby o Ciebie zadbać
Oprócz funkcji zapewniających bezpieczeństwo, takich jak mocne, bezpieczne uchwyty ręczne, siedzenia, okucia w kształcie litery D, uchwyty podnośne i inne oprzyrządowanie, komfort również stanowi priorytet. Specjalne pasy do przechowywania wioseł są doskonałym przykładem tego, co wyróżnia YAM na tle wielu innych pontonów. Wiosła w łodziach YAM są przechowywane z boku, dzięki czemu można usiąść wygodnie na szczycie kadłuba.
Pewność i bezpieczeństwo
Łodzie YAM z serii S są wyposażone w mocny pasek do zabezpieczania zbiornika paliwa z boku na aluminiowej podłodze, co zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo osobom na pokładzie.
Opracowany, aby zapewnić trwałość
Dla maksymalnej wytrzymałości i dobrego wyglądu, wszystkie pontony YAM są produkowane z użyciem materiału PCV najnowszej generacji, a większość szwów i połączeń jest termozgrzewana dla optymalnej wodoszczelności i bezpieczeństwa. Rezultatem jest inteligentna, gładka powierzchnia zewnętrzna, która jest wyjątkowo odporna na ścieranie, słoną wodę i światło słoneczne.
Konstrukcja kadłuba w kształcie litery V
Wszystkie modele YAM Sport wykorzystują stabilną konfigurację kadłuba V, zapewniając nie tylko dużą sztywność i doskonałe sterowanie kierunkowe przy dużej prędkości, ale także precyzyjną obsługę przy małej prędkości. Wytrzymałe, odporne na zarysowania sztywne podłogi to standardowe wyposażenie, wraz z szeregiem innych praktycznych funkcji, takich jak mocne uchwyty podnoszące.
Więcej na: www.yamaha-motor.pl